حمایت از هر روز یک کتاب

به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان

انیس کنج تنهایی کتاب است/فروغ صبح دانایی کتاب است

«هر روز یک کتاب» نهادی مردمی و غیرانتفاعی است که به همت گروهی از دوستداران فرهنگ و ادب مدیریت و اداره می‌شود. این نهاد به هیچ سازمان یا گروهی وابسته نیست و به صورت مستقل و با هدف توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در سرزمین عزیزمان ایران، که ادب، فرهنگ و تمدنش در درازنای تاریخ همواره مورد توجه جهانیان بوده است، به فعالیت مشغول است.

مع‌الوصف، با توجه به شرایط کنونی که تمامی امور فنی و محتوایی وب‌سایت هر روز یک کتاب توسط گروه گردانندگان آن انجام می‌شود، از شما اهالی فرهنگ و ادب خواهشمندیم در صورت علاقه و اشتیاق، به صورت معنوی و مادی از این حرکت خودجوش حمایت کنید. در این راستا، شما فرهنگ‌دوست گرامی می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما  نسبت به ثبت درخواست خود برای همکاری با این مجموعه در هر یک از زمینه‌های فنی، تولید محتوا، مدیریت محتوا و غیره اقدام نمایید. همکاران ما ار اولین فرصت با شما تماس گرفته و راه همکاری با این مجموعه را برای شما هموار خواهند ساخت.

هم‌چنین در صورت تمایل می‌توانید حمایت‌های مادی خود را نیز از طریق شماره کارت زیر در اختیار این مجموعه قرار دهید. بدیهی است در صورت دریافت چنین حمایت‌هایی، مجموعه‌ی «هر روز یک کتاب» خود را موظف می‌داند در دوره‌های زمانی مناسب نسبت به انتشار جزییات کامل و شفاف این حمایت‌ها و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها اقدام نماید. لطفاً در صورت واریز وجه، مراتب را از طریق بخش تماس با ما اطلاع دهید (در صورت تمایل به صورت کامل با نام و نام خانوادگی و مبلغ واریزی) تا نام شما در فهرست حامیان وب‌سایت درج گردد.

شماره کارت ۱۳۷۳-۶۰۵۳-۰۶۱۶-۵۰۴۷ در بانک شهر

 

با آروزی روزی که هر ایرانی کتابی در دست برای مطالعه و اندیشه‌ای در ذهن برای ترقی و تعالی این کهن بوم و بر داشته باشد،

هر روز یک کتاب